Pokerstars Poker Recenzie

Sunt foarte multe lucruri de spus si de laudat cand vine vorba despre camera de poker a celor de la PokerStars. Chiar putem spune ca este cel mai bun operator de poker online si cel mai mare site de poker din lume. Aici in fiecare zi isi dau intalnire la mesele de poker milioane de jucatori din intreaga lume. Toti cei care experimenteaza produsele oferite de PokerStars au numai lucruri bune de zis. Platforma este una din cele mai bune si accesibile atat pentru jucatorii incepatori cat si pentru profesionisti.

PokerStars este cea mai mare platforma de poker avand in momentele de top si peste 200.000 de utilizatori activi. De aici rezulta si faptul ca in orice moment mesele cash se umplu rapid si poti sa te alaturi celor mai buni jucatori din lume. PokerStars este un alt produs Amaya Gaming alaturi de Full Tilt. A fost lansat in 2001 avand ca principala ramura de activitate pokerul. De curand au fost introduse si alte produse pentru a veni pe piata la fel ca ceilalti competitori cu produsul complet de gambling (poker, cazino, pariuri sportive). Operatorul detine in prezent licenta ONJN de functionare pe teritoriul Romaniei si a reusit sa castige o multime de premii de-a lungul timpului la cele mai importante evenimente destinate operatorilor de gambling.

Promotii active

PokerStars are o multime de oferte active insa printre cele mai importante sunt bonusurile de bun venit si biletele gratuite pentru turnee dotate cu premii foarte mari.

Bonus la inregistrare

Bonusul de Bun Venit se acorda in proportie de 100% pana la 600 de dolari. Inainte de a activa bonusul utilizatorii noi trebuie sa introduca codul „Stars600” pentru a fi eligibili acestei oferte. Bonusul poate fi primit in totalitate la primele 3 depuneri. Bonusul acordat este adaugat in contul jucatorului dupa acumularea unui anumit numar de puncte VPP. Pentru 10 dolari bonus, trebuie sa acumulezi minim 200 de puncte VPP.

Bilete gratuite

In fiecare saptamana au loc zeci de turnee cu intrare gratuita. Jucatorii activi pot primi bilete de acces gratuit in cadul acestor turnee. Dupa fiecare depunere de-asemenea se ofera bonusuri si bilete la Sit&Go sau turnee majore.

PRO

CONTRA

La PokerStars au loc cele mai multe turnee si jocuri cash in fiecare luna. Pe langa cunoscutele jocuri de Hold’m si Omaha, la PokerStars jucatorii pot lua parte la mese de Omaha Hi-Lo, Five Card Draw, Seven Card Stud, Razz, Badugi, 8 Game Mix.

Fiind cea mai mare platforma din lume, aici sunt zilnic activi cei mai multi jucatori profesionisti din lume. Mesele cash se umplu foarte rapid, chiar si cele cu mize mai mari de 20 de dolari. Cele mai mari turnee au loc tot in cadrul platformei PokerStars. Turneele WCOOP, TCOOP si MicroMillions au loc in fiecare an, iar jucatorii pot lua parte periodic la sateliti de la care pot primi premii in bani sau bilete pentru aceste turnee dotate cu premii de zeci de milioane de dolari. Pe langa acestea, sunt disponibili sateliti si pentru European Poker Tour sau PokerStars Carribbean Adventure.

Deoarece exista si jucatori activi carora timpul nu le permite sa ia parte mereu la turnee, operatorul a creat Zoom Poker, un mod de joc foarte rapid la care se pot juca si peste 300 de maini intr-o singura ora.

Soft

PokerStars are unul din cele mai bune software-uri din lume. Utilizatorii intampina o platforma friendly pe care se pot inregistra si loga foarte rapid. De-asemenea isi pot alege rapid locul la mese, pot face auto re-buy,add-on si auto top-up la mesele de cash.

Platforma este disponibila in peste 100 de tari si este tradusa in 28 de limbi. Aplicatia de poker este gratuita si iti recomandam sa o descarci doar de pe site-ul oficial al operatorului. Si aplicatia mobila este optimizata si disponibila acum atat pe Android cat si pe iOS.