Netbet Sports Recenzie

NetBet este una din cele mai bune case de pariuri active in Romania. Operatorul a reusit in doar cativa ani sa transforme brandul intr-unul de incredere pentru toti clientii romani punand la dispozitie si cele mai bune produse de gambling. Desi si-a facut debutul in Romania abia in anul 2015, NetBet a reusit sa atraga foarte multi utilizatori rapid. A fost una din primele case de pariuri online care a deschis drumul catre cele mai mari bonusuri la inregistrare. Dupa ce NetBet a lansat promotia de 100% pana la 1.500 Ron toate celelalte agentii au urmat aceasta strategie de marketing.

Bonusul acesta a reusit sa atraga si mai multi utilizatori insa calitatea produsului i-a pastrat pe toti acesti clienti. NetBet detine in prezent o platforma optimizata si foarte bine organizata, usor de utilizat si mai ales, cu o multime de optiuni atat pentru pariurile sportive cat si pentru celelalte produse NetBet. Agentia a fost printre primele 3 din Romania care au reusit sa primeasca licenta ONJN de clasa I, cu o valabilitate pe 10 ani.

Chiar daca noi stim NetBet din anul 2015, acesta a fost lansat in 2001, mai exact in Malta. La inceput produsele operatorului se adresau exclusiv clientilor din tari preceum Franta si Anglia. In prezent casa de pariuri s-a extins in mai multe tari, platforma fiind disponibila in 11 limbi, printre care si limba romana. Peste 2 milioane de pariori sunt activi din intreaga lume. Probabil foarte multi romani au auzit de NetBet si de pe tricourile Stelei, fiind sponsorul oficial al celei mai cunoscute echipe romanesti. Ambasadorul NetBet Romania este Dan Petrescu, unul din cei mai mari fotbalisti romani.

Pariuri pre-meci

La NetBet cele mai multe oferte se adreseaza exlusiv evenimentelor din fotbal. Fiind cel mai popular sport din tara noastra, pariorii cauta prima data meciurile din cele mai tari campionate internationale si din Liga 1. Pe langa fotbal, tenis sau handbal, pariorii au la dispozitie si cea mai mare lista de sporturi disponibile pentru pariuri. Aici gasesti nu mai putin de 40 de sporturi pe care poti paria zilnic. Printre sporturile mai putin cunoscute amintim hocheiul galic, darts, caiac canoe, speedway sau tir cu arcul. Agentia ofera cote medii pentru pariurile disponibile in oferta, iar miza minima este de 0,54 Ron.

Pariuri pe fotbal

Oferta casei de pariuri pe fotbal este una din cele mai bune. Reuseste sa acopere foarte multe campionate medii si mai putin cunoscute, pentru car se ofera multe optiuni de pariere chiar si pentru optiunile cu handicap european sau pariuri combinat. In general un meci dintr-un campionat mediu are pana la 85 optiuni de pariere. Doar cateva case de pariuri reusesc sa acopere atat de multe optiuni pentru meciurile cu potential mai mic in randul pariorilor. Meciurile din Liga I beneficiaza de acelasi tratament, pariorii avand la dispozitie aproximativ 85 optiuni de pariere.

Desi este unul din putinii operatori care ofera o multime de optiuni pentru campionate cu potential mic in randul pariorilor romani, NetBet nu rupe gura targului cand vine vorba de cele mai importante competitii. Aici oferta este mult mai slaba fata de agentiile concurente unde intalnim si pana la 250 optiuni pentru meciurile din Anglia. Cele mai importante competitii internationale pe care se pune accent la pariurile sportive sunt Liga Campionilor, Europa League si campionatele cele mai cunoscute din Europa. Pentru acestea vei regasi in oferta de pariuri pana la 120-125 optiuni de pariere.

Principalele pariuri disponibile la toate meciurile de fotbal din oferta NetBet sunt pariul pe castigator, sansa dubla, scor corect, primul gol, total goluri, rezultat pauza/final.

Pariuri pe tenis

Tenisul este al doilea sport preferat in randul pariorilor romani. Avem si cateva jucatoare de top asa ca se pune accent pe evolutia acestora si turneele la care iau parte. Oferta agentiei este relativ buna cand vine vorba de competitiile din tenis, fiind preferate in special turneele importante din ATP si WTA. NetBet a pregatit si optiuni de pariere pentru handicapurile asiatice ajustabile. In general meciurile din competitii cu interes scazut in randul pariorilor primesc doar cote pentru castigatori, in timp ce meciurile de top primesc pana la 20 optiuni de pariere.

Principalele pariuri disponibile la meciurile de tenis importante sunt castigator meci, primul set, total game-uri, al doilea set, scor corect.

Pariuri pe handbal

Oferta operatorului este modesta pentru meciurile din handbal. Este un sport in continua dezvoltare si in Romania asa ca aici vei gasi mai multe meciuri din campionatul intern sau competitii la care iau parte echipele romanesti. De regula sunt pana la 10 optiuni de pariere pentru cei care doresc sa parieze la handbal.

Principalele pariuri disponibile la handbal sunt castigator meci, handicap, total goluri, sansa dubla.

Pariuri pe hochei

Hocheiul nu este un sport urmarit de multi pariori romani asa ca nici oferta NetBet nu este foarte buna. Se pune accent mai mult pe competitiile importante precum NHL, la aceste meciuri fiind disponibile pana la 10 optiuni de pariere. In rest, pentru celelalte meciuri se ofera doar cote pentru echipa castigatoare.

Pariuri pe baschet

Nici baschetul nu sta mai bine la capitolul popularitate, in Romania. In oferta operatorului vei gasi majoritatea meciurilor din Euroliga si NBA, meciuri pentru care sunt disponibile pana la 10-15 optiuni de pariere.

Optiunea Cash Out este disponibila si pentru pariurile pre-meci. Exista si cateva exceptii pentru care nu se activeaza aceasta optiuni indiferent de pariurile simple sau multiple. Nu se iau in calcul pariurile Each Way, forecast/tricast la cursele de caini si cai. In afara de acestea nici pariurile cu handicap european sau asiatic si pariurile pe goluri sau puncte nu sunt eligibile in optiunea Cash Out.

Pariuri Live

Platforma Live a celor de la NetBet este foarte buna si aici se pune accent tot pe pariurile din fotbal. Din oferta pentru meciurile din fotbal gasim majoritatea meciurilor si pentru pariuri Live la care se mai adauga optiunile speciale de pariuri Live. Oferta la tenis este mai modesta, de regula fiind disponibile doar anumite meciuri pe care le regaseam si in oferta pre-meci. Se poate paria Live chiar si de pe mobil, avand la dispozitie toate optiunile de pe calculator.

Avantaje:

Dezavantaje:

Depuneri si retrageri

La Netbet sunt disponibile toate optiunile populare pentru platile electronice.

Trebuie sa tii cont de faptul ca exista 2 metode de plata care nu se califica pentru bonusul de Bun Venit. Acestea sunt Skrill si Neteller. In rest nu exista alte probleme legat de metodele pentru depunerile in contul de jucator.

Limita minima pentru depuneri este de 20 Ron, daca alegi sa faci depuneri folosind cardul de credit/debit si Skrill. Pentru depunerile prin Neteller suma minima este de 40 Ron. Celelalte metode de plata nu au limite pentru depuneri. Si in ceea ce priveste retragerile din cont exista cateva limite minime. Folosind cardul sau Neteller poti face o cerere cand in cont sunt minim 80 Ron, Skrill fiind cea mai convenabila metoda, prin care se pot retrage si minim 20 Ron. In medie finalizarea retragerii dureaza maxim 2-4 zile lucratoare.

NetBet nu permite retragerea castigurilor decat dupa ce se face verificarea contului. Nu este ceva de care sa te sperii fiindca tot procesul are loc in maxim 24 de ore, daca trimiti corect toate actele necesare direct pe site. Verificarea contului este obligatorie pentru a nu avea restrictii pe viitor. Este cea mai simpla metoda de verificare a contului deoarece NetBet nu solicita decat o copie dupa actul de identitate. Dupa verificare si acceptul operatorului, poti face retrageri oricand doresti.

Promotii

Bonusul la inregistrare este eligibil pentru toti utilizatorii care isi deschid cont la NetBet. Doar depunerile prin Skrill si Neteller nu sunt luate in calcul pentru bonusul acesta. Se acorda un bonus de Bun Venit de 100% pana la 1.500 Ron. Se iau in calcul primele 5 depuneri in ordinea urmatoare:

Bonusul este acordat dupa rularea sumei depuse. Apoi bonusul creditat in contul de jucator trebuie rulat pe cote de minim 1.60 de 4 ori.

Bonusul pentru primul pariu de pe mobil se acorda tuturor utilizatorilor care folosesc prima data aplicatia mobila si fac un pariu. In cazul in care pariul este necastigator, se returneaza suma pana la 40 Ron. Pariul plasat trebuie sa contina cota de minim 1.60 atat pentru pariuril single cat si cel multiplu. Bonusul se ruleaza de minim 8 ori inainte de a putea retrage banii.

Pariul acumulator se acorda pariorilor care efectueaza un pariu multiplu cu minim 3 selectii pe bilet. Se iau in calcul doar biletele cu selectii pe cote de minim 1.20. Pentru 3 selectii se acorda 3% bonus, in timp ce bonusul de 50% se acorda pe biletele cu peste 13 selectii de joc.

Relatii cu clientii

In ceea ce priveste contactarea staff-ului tehnic, poti primi raspuns rapid in limba romana intre orele 10:00 si 23:00. In acest interval poti intra pe live chat unde discuti in timp real, poti trimite un mail rapid sau poti suna la numarul afisat pe site-ul NetBet. Orice problema se rezolva rapid cand intri in legatura cu echipa NetBet. Pentru probleme mai putin grave, gasesti solutii in sectiunea Intrebari Frecvente.

Aplicatia mobila

NetBet a pregatit si o aplicatie mobila pentru toti cei care vor sa parieze si atunci cand nu sunt in fata calculatorului. In prezent aplicatia este disponibila doar pe iOS si Android, dar pentru cei care folosesc alte sisteme de operare, se poate paria direct din browser, site-ul fiind optimizat si pentru versiunea mobila.

Aplicatia de pe mobil iti pune la dispozitie pariuri din peste 40 de sporturi, poti urmari Live 500 de evenimente in weekend si poti depune sau retrage bani foarte usor. Saptamanal sunt pregatite promotii speciale doar pentru pariurile pe mobil. Iti recomandam sa descarci aplicatia mobila doar de pe site-ul oficial NetBet.